Дорогі п'ятикласники!
Тут я розпишу вам, як ми будемо віддалено (вдома, сидячи з горнятком чаю та слухаючи приємну музику) вивчати українську літературу, а також виконувати домашнє завдання (онлайн тестування, письмові чи інтерактивні вправи).
Спілкуватись ми можемо і через мою електрону пошту ludochka1000@ukr.net, на яку ви можете надсилати мені сфотографовані (якісно!) завдання з вашого робочого зошита або прикріплювати файли до листа. Також ви можете сфотографувати сторінку робочого зошита з виконаним у ньому завдання і надіслати у вайбері мені в особисті повідомлення.
До вашої уваги завдання на восьмий тиждень карантину.
До вашої уваги завдання на сьомий тиждень карантину.
До вашої уваги завдання на шостий тиждень карантину.
Тема 10. Контрольна робота «Творчість Т. Шевченка, С. Васильченка, П.Тичини, Є. Гуцала». Тест.
1. Виконати завдання тесту.
До вашої уваги завдання на сьомий тиждень карантину.
Тема 9. Письмовий твір «Мій улюблений
літературний герой».
1. Твір має складатися з трьох частин:
- вступу;
- основної частини;
- висновків.
2. Вступ може складатися з 2-3 речень, які б підводили до основної частини. Це можуть бути речення про письменника, його твори, про твої уподобання.
Приклад: Оповідання відомого українського письменника Григора Тютюнника зачаровують і дорослих, і дітей…
3. Основна частина – найбільша за розмірами. В ній розкривається тема твору.
В основній частині викладай свої думки та обов’язково аргументуй їх. Намагайся уникати простого переказу епізодів твору. Свої думки можеш підтверджувати цитатами.
4. Висновки (2-3 речення). У завершальній частині твору зроби емоційний обґрунтований висновок щодо твого ставлення до героя, про якого пишеш.
5. Спочатку напиши твір на чернетці.
6. Використовуй тільки ті слова, значення яких ти знаєш. Уникай повторення одних і тих самих слів.
7. Прочитай написане, перевір зміст, послідовність викладу, грамотність, використання розділових знаків.
8. Перепиши роботу начисто (якщо це домашній твір).
9. Перевір написане, пильнуючи описки та пропуски літер.
10. Обсяг твору – 0,5 - 1 сторінка учнівського зошита.
- вступу;
- основної частини;
- висновків.
2. Вступ може складатися з 2-3 речень, які б підводили до основної частини. Це можуть бути речення про письменника, його твори, про твої уподобання.
Приклад: Оповідання відомого українського письменника Григора Тютюнника зачаровують і дорослих, і дітей…
3. Основна частина – найбільша за розмірами. В ній розкривається тема твору.
В основній частині викладай свої думки та обов’язково аргументуй їх. Намагайся уникати простого переказу епізодів твору. Свої думки можеш підтверджувати цитатами.
4. Висновки (2-3 речення). У завершальній частині твору зроби емоційний обґрунтований висновок щодо твого ставлення до героя, про якого пишеш.
5. Спочатку напиши твір на чернетці.
6. Використовуй тільки ті слова, значення яких ти знаєш. Уникай повторення одних і тих самих слів.
7. Прочитай написане, перевір зміст, послідовність викладу, грамотність, використання розділових знаків.
8. Перепиши роботу начисто (якщо це домашній твір).
9. Перевір написане, пильнуючи описки та пропуски літер.
10. Обсяг твору – 0,5 - 1 сторінка учнівського зошита.
До вашої уваги завдання на шостий тиждень карантину.
Тема 8. Микола Вінграновський. Оповідання «Сіроманець».
1. Прочитати біографію письменника
(підручник, сторінки 225).
2. Прочитати оповідання «Сіроманець» (підручник,
сторінки 227-245 ).
3. Давши відповіді на питання, скласти
невелике висловлювання (письмово, у робочому зошиті):
·
Чим вразив тебе
твір? Чого навчає ця повість? Хто і чому з героїв тобі сподобався чи не сподобався?
До вашої уваги завдання на п'ятий тиждень карантину.
Тема 7. Григір Тютюнник. Оповідання «Дивак».
1. Прочитати біографію письменника
(підручник, сторінки 214-215).
2. Прочитати оповідання «Дивак» (підручник,
сторінки 216-222).
3. Давши відповіді на питання, скласти
невелике висловлювання (письмово, у робочому зошиті):
·
Що найбільше
Олесь любив робити зранку? Наведи приклади бережливого ставлення Олеся до
природи. Чому ровесники вважали Олеся диваком? Як ти ставишся до вчинку Олеся
на уроці малювання? Чи погоджуєшся ти з настановами діда Прокопа? Що тебе
найбільше схвилювало в оповіданні?
Тема 5. Максим Рильський. Поезії "Дощ"(«Благодатний,
довгожданий…»), "Осінь-маляр із палітрою пишною…».
1. Прочитай біографію Павла Тичини (підручник,
сторінки 209-210).
2. Прочитай виразно-художньо поезію "Дощ"(«Благодатний,
довгожданий…»), (підручник,
сторінка 210).
3. Дай відповідь на питання (письмово, у
робочому зошиті):
·
Чому дощ названо
золотим вечірнім сонцем?
·
За допомогою яких
художніх засобів (метафор, епітетів) ліричний герой висловлює свої переживання?
·
Який настрій
створив вірш «Дощ» у тебе?
4. Прочитай виразно-художньо поезію
"Осінь-маляр із палітрою пишною…» (підручник, сторінка 210).
5. Випиши з тексту епітети (епітет – це художнє
означення, наприклад, «палітра пишна») (письмово, у робочому зошиті).
6. Вивчи напам'ять одну поезію (на
вибір).
Тема 6. Урок мовленнєвого розвитку. Художній етюд про
природу.
1. Прочитай визначення та ознаки етюду:
- Художній етюд - це невеликий твір допоміжного характеру, який виконується безпосередньо з натури, з метою кращого її вивчення
- Основні ознаки етюду: короткий за обсягом, описує безпосередні враження від природи, автор висловлює свої почуття, мова його образна.
- Художній етюд - це невеликий твір допоміжного характеру, який виконується безпосередньо з натури, з метою кращого її вивчення
- Основні ознаки етюду: короткий за обсягом, описує безпосередні враження від природи, автор висловлює свої почуття, мова його образна.
3. Напиши невеликий художній етюд про весну
(8-10 речень), використавши опорні слова:
Весна – особлива пора, оновлення, пробудження, передчуття
руху, це торжество життя, особлива, неповторна.
Небо - високе й безмежне, прозоре, вражає свіжістю і
яскравістю кольорів.
Птахи - радіють
приходу весни, щебечуть, вихваляються голосами, співають.
Земля – свіжа, відталий сніг, коричнева трава, квітуча
травичка.
Промені сонця – ласкаві, теплі, ніжні, лагідні, грайливі
сонячні зайчики.
Первоцвіти – мати-й-мачуха, проліски, анемона.
Повітря – духмяне, п’янке, пахне квітучим садом.
Тала вода, весняна повінь, потічок – темна, нестримна, реве, гуркотить, вимиває
рівчаки, що їх було важко перейти.

До вашої уваги завдання на другий і третій тиждень карантину.
Тема 3. Павло Тичина. Поезії "Не бував ти у наших краях!", "Гаї шумлять...", "Блакить мою душу обвіяла...".
1. Прочитай біографію Павла Тичини (підручник, сторінки 194-195). 2. Переглянь відео:
3. Прочитай виразно-художньо поезію "Не бував ти у наших краях!" (підручник, сторінка 195).
4. Переглянь відеоурок:
5. Запиши три художні образи, за допомогою яких автор передає красу рідного краю (письмово, у робочому зошиті).
6. Прочитай виразно-художньо поезію "Гаї шумлять..." (підручник, сторінка 196).
7. Послухай аудіовірш:
8. Запиши два приклади поєднання у вірші слухових та зорових образів (письмово, у робочому зошиті).
9. Прочитай виразно-художньо поезію "Блакить мою душу обвіяла..." (підручник, сторінка 197).
10. Послухай аудіовірш:
11. Дай відповідь на питання: яким у твоїй уяві постає ліричний герой твору? Що його хвилює? Чим він захоплюється? Про що важливе хоче сказати світові? (письмово, у робочому зошиті).
12. Вивчи напам'ять одну поезію (на вибір).
13. Інтерактивне завдання для контролю знань ("Поезії Павла Тичини") виконуйте так:
а) перейдіть за покликанням на сайт "На урок" join.naurok.ua
б) вкажіть своє прізвище та ім'я, а також код від учителя 985730
в) отримайте оцінку.
Результати будуть відображені у моєму вчительському кабінеті на сайті.
Тема 4. Євген Гуцало. Оповідання "Лось".
1. Прочитай біографію Євгена Гуцала (підручник, сторінки 199-200).2. Переглянь відео:
2. Переглянь буктрейлер до твору:
4. Склади план оповідання (письмово, у робочому зошиті).
5. Скористайся хмаркою тегів і запиши визначення оповідання як жанру (письмово, у робочому зошиті):
8. Переглянь інфографіку, в якій проаналізовано оповідання:
а) перейдіть за покликанням на сайт "На урок" join.naurok.ua
б) вкажіть своє прізвище та ім'я, а також код від учителя 883605
в) отримайте оцінку.
Результати будуть відображені у моєму вчительському кабінеті на сайті.
Додаткові цікаві пропозиції (за бажанням):
- Послухай аудіокнигу:
До вашої уваги завдання на перший тиждень карантину.
Тема 1. Степан Васильченко. Повість «У бур'янах».
1. Прочитати уривки повісті (підручник, сторінки 186-190). 2. Усно дати відповіді на питання 4, 5, що на сторінці 190 підручника.
3. Переглянь презентацію:
4. Інтерактивне завдання для контролю знань (Україна часів Т.Шевченка (за повістю С.Васильченка "В бур'янах") виконуйте так:
а) перейдіть за покликанням на сайт "На урок" join.naurok.ua
б) вкажіть своє прізвище та ім'я, а також код від учителя 691375
в) отримайте оцінку.
Результати будуть відображені у моєму вчительському кабінеті на сайті.
Додаткові цікаві пропозиції (за бажанням):
- Можете переглянути відео інформацію про літературну постать Степана Васильченка: фільм
- Прослухати аудіокнигу повністю можна тут: Аудіокнига
Тема 2. Тарас Шевченко. Поезії «За сонцем хмаронька пливе», "Садок вишневий коло хати".
1. Познайомся з біографією Генія України Тараса Шевченка:
2. Прочитай поезії (підручник, сторінки 192-193).
3. Прочитай статтю підручника "Ліричний твір" (сторінка 193).
4. Вивчи напам'ять обидві поезії.
2. Прочитай поезії (підручник, сторінки 192-193).
3. Прочитай статтю підручника "Ліричний твір" (сторінка 193).
Немає коментарів:
Дописати коментар