7 клас. Література


Дорогі семикласники! 

Тут я розпишу вам, як ми будемо віддалено (вдома, сидячи з горнятком чаю та слухаючи приємну музику) вивчати українську літературу, а також виконувати домашнє завдання (онлайн тестування, письмові чи інтерактивні вправи). 


Спілкуватись ми можемо і через мою електрону пошту ludochka1000@ukr.net, на яку ви можете надсилати мені сфотографовані (якісно!) завдання з вашого робочого зошита або прикріплювати файли до листа. Також ви можете сфотографувати сторінку робочого зошита з виконаним у ньому завдання і надіслати у вайбері мені в особисті повідомлення.


До вашої уваги завдання на восьмий тиждень карантину.

Тема 10. Контрольна робота «Творчість Олега Ольжича, Олени Теліги, Олександра Гавроша,  Андрія Малишка».
1. Виконати завдання тесту.





До вашої уваги завдання на сьомий тиждень карантину.


Тема 9. Письмовий твір «Мій улюблений літературний герой».

1. Твір має складатися з трьох частин:
        - вступу;
        - основної частини;
        - висновків.
2. 
Вступ може складатися з 2-3 речень, які б підводили до основної частини. Це можуть бути речення про письменника, його твори, про твої уподобання.
       Приклад: Оповідання відомого українського письменника Григора Тютюнника зачаровують і дорослих, і дітей…
3. 
Основна частина – найбільша за розмірами. В ній розкривається тема твору. 
В основній частині викладай свої думки та обов’язково аргументуй їх. Намагайся уникати простого переказу епізодів твору. Свої думки можеш підтверджувати цитатами.
4. 
Висновки (2-3 речення). У завершальній частині твору зроби емоційний обґрунтований висновок щодо твого ставлення до героя, про якого пишеш. 
5. Спочатку напиши твір на чернетці.
6. Використовуй тільки ті слова, значення яких ти знаєш. Уникай повторення одних і тих самих слів.
7. Прочитай написане, перевір зміст, послідовність викладу, грамотність, використання розділових знаків.
8. Перепиши роботу начисто (якщо це домашній твір).
9. Перевір написане, пильнуючи описки та пропуски літер.
10. Обсяг твору –  1 - 1,5 сторінки учнівського зошита.  


До вашої уваги завдання на шостий тиждень карантину.


Тема 8. Андрій Малишко. Поезії «Пісня про рушник», «Чому, сказати, й сам не знаю…», «Вчителька».

1. Прочитати біографію письменника (підручник, сторінка 279).

2. Прочитати поезії «Пісня про рушник», «Чому, сказати, й сам не знаю…», «Вчителька»  (підручник, сторінки 280-282). 

3. Визначити тему та ідею поезії «Пісня про рушник» (письмово, у робочому зошиті).

4. Вивчити напамять «Пісню про рушник», оскільки ця поезія винесена у програму ЗНО.

До вашої уваги завдання на п'ятий тиждень карантину.


Тема 6. Олена Теліга. Поезії «Сучасникам», «Радість», «Пломінний день».

1. Прочитати біографію письменниці (підручник, сторінка 250).
2. Прочитати поезії "Сучасникам", «Радість», «Пломінний день» (підручник, сторінки 250-251). 

3. Написати невелике висловлювання, яке починається реченням «Найкраще свято в мене було тоді, коли… » (письмово, у робочому зошиті).



Тема 7. Олександр Гаврош. Повість «Неймовірні пригоди Івана Сили».

1. Прочитати біографію письменника (підручник, сторінка 254).
2. Прочитати уривки повісті «Неймовірні пригоди Івана Сили» (підручник, сторінки 254-277).
3. Дати письмову відповідь на запитання 4, 5, 6, 10, виконати завдання 12 (підручник, сторінка 278).

До вашої уваги завдання на четвертий тиждень карантину.

Тема 4. Любов Пономаренко. Новела «Гер переможений».
1. Прочитай біографію письменниці (підручник, сторінка 243).
2. Прочитай новелу "Гер переможений" (підручник, сторінки 243-245). 
3. Напиши паспорт літературного твору за таким зразком: автор, назва, місце подій, час подій, головний герой, тема, ідея (письмово, у робочому зошиті).
4. Прочитай статтю «Новела» (підручник, сторінка 245). Запиши визначення новели, художні деталі цього жанру. Знайди у тексті художні деталі та поясни їх значення (наприклад, грядка – символ…., нагідки - …, хрест -… ін..).
5. Склади і напиши власне закінчення новели, змінивши сюжет з будь-якого його моменту.

Тема 5. Олег Ольжич. Поезії «Господь багатий нас благословив», «Захочеш – і будеш».
1. Прочитай біографію поета (підручник, сторінка 247).
2. Прочитай поезію «Господь багатий нас благословив» (підручник, сторінка 248).
3. Дай письмову відповідь на запитання: якими дарами наділив Бог український народ?
4. Прочитай поезію «Захочеш – і будеш» (підручник, сторінка 248).
3. Дай письмову відповідь, як ти розумієш останні два рядки цієї поезії.

До вашої уваги завдання на другий та третій тижні карантину.


Тема 2. Василь Симоненко. Поезії  «Лебеді материнства", "Ти знаєш, що ти - людина...", "Гей, нові Колумби й Магеллани...".

1. Прочитай біографію поета (підручник, сторінка 206). Подивись відео про життєвий шлях поета:

2. Прочитай поезію "Лебеді материнства" (підручник, сторінка 207). 
Послухай аудіозапис поезії, яку читає сам автор:

Переглянь відео групи "Біла Вежа" "Виростеш ти, сину" на вірш видатного українського поета Василя Симоненка у виконанні українського театру тіней "Fireflies":
3. Напиши паспорт літературного твору за таким зразком (письмово, у робочому зошиті):

4. Прочитай поезію "Ти знаєш, що ти - людина..." (підручник, сторінка 209).
Подивись відео (Ростислав Ярема читає поезію): 

Оскільки твір винесений у програму ЗНО, то подивись аналіз поезії:
5. Дай відповіді на питання (письмово, у робочому зошиті):

  • Якими словами у вірші поет стверджує унікальність людини? У чому вона виявлена? У яких рядках ліричний герой закликає цінувати життя?

6. Прочитай поезію "Гей, нові Колумби й Магеллани..." (підручник, сторінка 210).
7. У яких рядках засвідчено громадянську позицію ліричного героя? Напиши цитату і поясни її (у робочому зошиті, письмово).      

8. Вивчи напамять одну поезію (на вибір). Рекомендую вивчити  "Ти знаєш, що ти - людина...", бо вона є у програмі ЗНО.
9. Інтерактивне завдання для контролю знань ("Василь Симоненко. Поезії")  виконуй так:
а) перейди за покликанням на сайт "На урок" join.naurok.ua
б) вкажи своє прізвище та ім'я, а також код від учителя 858130
в) отримай оцінку. 
Результати будуть відображені у моєму вчительському кабінеті на сайті. Дозволяється лише ОДНА спроба!

Додаткові цікаві пропозиції (за бажанням):
  • Розфарбовки:

  • Інтерактивна вправа:



Тема 3. Марина Павленко. Повість "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських".

1. Подивись відео про життєвий шлях письменниці:


2. Подивись буктрейлер до книги:
3. Прочитай уривки повісті (підручник, сторінки 212-241).
Повністю книгу ти можеш прочитати або завантажити тут: Повість Марини Павленко.
Аудіокнигу слухай тут: аудіокнига. 
4. Подивись аналіз твору:

Поповнюємо знання з теорії літератури:

5. Виконай завдання (письмово, у робочому зошиті):
6. Заповни таблицю «Казкове й реальне в повісті-казці», описуючи події, персонажів і речі.

Казкове
Реальне
Шафа




Коралі




Світлини




Катерина




Старець




Родина Кулаківських




Софійка






7. Заповни таблицю, вписуючи поряд з іменами героїв повісті їхні вчинки і риси характеру, що істотно вплинули на їхнє життя.

Персонаж
Вчинки, що визначили долю
Гордій 
Кулаківський



Франя



Фрол



Яків



Васюня



Іван



Катерина



Толик



Вадим




8. Подумай над проблемним питанням (усно): 



9. Прочитай запис у щоденнику: "Привіт! Мене звати Софійка. Я навчаюся у 7-В. Мені дуже подобається мій однокласник Вадим Кулаківський, але він зовсім не звертає на мене уваги! Що робити? Ще й ця Ірка весь час біля нього крутиться!" 
Дай пораду Софії, як привернути увагу хлопця (письмово, у робочому зошиті).
10. Склади сюжетний ланцюжок пригод головної героїні Софійки.
  Зразок: знайомство з художником, бабусею-відьмою - побачення із Сашком - ....
11. Інтерактивне завдання для контролю знань ("Марина Павленко. Повість")  виконуй так:

а) перейди за покликанням на сайт "На урок" join.naurok.ua
б) вкажи своє прізвище та ім'я, а також код від учителя 902578
в) отримай оцінку. 
Результати будуть відображені у моєму вчительському кабінеті на сайті.

Додаткові цікаві пропозиції (за бажанням):






До вашої уваги завдання на перший тиждень карантину.

Тема 1. Ліна Костенко. Поезії  «Дощ полив…», «Кольорові миші», «Чайка на крижині», «Крила».

1. Подивись відео про життєвий шлях поетеси:

2. Прочитай поезії (підручник, сторінки 198-204). 
3. Переглянь відео поезії Ліни Костенко:




Подивись, як оригінально створили кліпи до поезії "Крила":
Ptakha - Kryla (Official Video)


автор анімації Олег Сьомін



4. Напиши невеликий твір-роздум на тему «Нащо крилатим ґрунт під ногами? (за поезією "Крила")» (10 речень, письмово).      АБО виконай цю вправу (за поезією "Кольорові миші"):

5. Вивчи напамять одну поезію (на вибір).
6. Інтерактивне завдання для контролю знань ("Ліна Костенко. Поезії")  виконуй так:
а) перейди за покликанням на сайт "На урок" join.naurok.ua
б) вкажи своє прізвище та ім'я, а також код від учителя 302771
в) отримай оцінку. 
Результати будуть відображені у моєму вчительському кабінеті на сайті.

Додаткові цікаві пропозиції (за бажанням):




Немає коментарів:

Дописати коментар