7 клас. Мова

Дорогі семикласники! 

Тут я розпишу вам, як ми будемо віддалено (вдома, сидячи з горнятком чаю та слухаючи приємну музику) вивчати українську мову, а також виконувати домашнє завдання (онлайн тестування, письмові чи інтерактивні вправи). 


Спілкуватись ми можемо і через мою електрону пошту ludochka1000@ukr.net, на яку ви можете надсилати мені сфотографовані (якісно!) завдання з вашого робочого зошита або прикріплювати файли до листа. Також можна скидати мені через вайбер в особисті повідомлення якісні фото завдань з робочого зошита.

До вашої уваги завдання на сьомийтиждень карантину.


Тема 10. Контрольний диктант.
1. У поданому тексті виправити помилки: орфографічні (правильно написати слова), пунктуаційні (правильно розставити розділові знаки). 
2. В останньому абзаці над кожним словом надпишіть частину мови.



Тема 11. Контрольна робота «Прийменник, сполучник, частка, вигук». Тест.

1. Виконати завдання тесту.








До вашої уваги завдання на шостий тиждень карантину.


Тема 8. Вигук як особлива частина мови.
1. Знати правила параграфа 42 (підручник, сторінки 184-185). 
2. Виконати вправи 344 (над кожною часткою написати її розряд), 348, 349 (письмово в робочому зошиті).

Тема 9. Розділові знаки при вигуках.
1. Знати правила параграфа 43  (підручник, сторінки 188-189). 

2. Виконати вправи 351, 355, 361 (письмово в робочому зошиті).



До вашої уваги завдання на п'ятий тиждень карантину.
Тема 6. Частка як службова частина мови. Розряди часток за значенням.

1. Знати правила параграфа 39 (підручник, сторінки 170-173). 
2. Виконати вправи 323 і 327 (над кожною часткою написати її розряд) (письмово в робочому зошиті).

Тема 7. Правопис часток. Написання часток - бо, - но, - то, - от, - таки.  Не, ні з різними частинами мови.
1. Знати правила параграфів 40, 41  (підручник, сторінки 176, 178). 
2. Виконати вправи 319, 333, 337 (письмово в робочому зошиті).


               До вашої уваги завдання на четвертий тиждень карантину.


Тема 4. Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням.
1. Знати правила параграфів 36, 37 (підручник, сторінки 156-161). 
2. Виконати вправи 290, 292 (1-шу частину), 299, 302 (виписати у дві колонки сполучники сурядності та підрядності)(письмово в робочому зошиті).

Тема 5. Правопис сполучників разом та окремо. Розрізнення сполучників й однозвучних слів. 
1. Знати правила параграфа 38  (підручник, сторінка 164). 
2. Виконати вправи 305, 308, 309 (письмово в робочому зошиті).

До вашої уваги завдання на другий і третій тижні карантину.

Тема 2. Прийменник як службова частина мови. Види прийменників за будовою.

1. Прочитай правила параграфів 33, 34 (підручник, сторінки 144-147). 
2. Подивитись онлайн уроки:


3. Зроби підсумки:

Прийменник – службова частина мови, яка виражає залежність іменника, займенника, числівника від інших слів у словосполученні й реченні. Наприклад: збиратися В дорогу, рахувати ДО ста, прийшов ЗА тобою.

Групи прийменників за походженням
Непохідні – прийменники, спосіб творення яких визначити неможливо: до, без, на, над, для.
Похідні – прийменники, що утворилися від іменних частин мови та прислівників,складанням кількох непохідних прийменників, поєднанням прислівників та іменників з непохідними прийменниками, переходом слів інших частин мови в прийменники: із-за, поміж, внаслідок, край, близько.

Групи прийменників за будовою
Прості
Складні
Складені
без, для, край, серед
задля, поміж, з-за, щодо
згідно з, незважаючи на, у вигляді, з метою

Зв’язок прийменника з непрямими відмінками іменника

Відмінки
Прийменники
Приклади
Родовий
до, з-за, від, з-під, проти, коло, крім, біля
відійти від справ, з-під землі дістати, біля будинку
Давальний
наперекір, напереріз, завдяки, назустріч, навздогін
наперекір долі, завдяки їй, услід подрузі
Знахідний
Орудний
поза, перед, під, над
над столом, під деревом, поза сумнівом
Знахідний Місцевий
о, на, по, об
об землю, між квіти, по ліки
Родовий Знахідний Орудний
між, за, з, із, зі
за фахом, між друзями, зі стіни
Родовий
Знахідний
Місцевий
у, в
у мене, у зошит, у відпустці

4. Виконай вправи 267, 269, 273, 280 (письмово в робочому зошиті).

5. Інтерактивне завдання для контролю знань "Роль прийменників у мовленні"  виконуй так:
а) перейди за покликанням на сайт "На урок" join.naurok.ua
б) вкажи своє прізвище та ім'я, а також код від учителя 763860
в) отримай оцінку. 
Результати будуть відображені у моєму вчительському кабінеті на сайті.

Додаткові цікаві пропозиції (за бажанням):



Тема 3. Правопис прийменників. 

1. Прочитай правила параграфа 35  (підручник, сторінки 151-152). 2. Подивитись онлайн урок:

3. Переглянь інфографіку по правопису прийменників. Запам'ятай!



4. Зроби підсумки:

Правопис прийменників
Разом
Окремо
Через дефіс
Утворені від прислівників, іменників та прийменників, двох простих прийменників: внаслідок, довкола, поміж.
Складені (утворені від прислівників та іменників з непохідними прийменниками):
з метою, під час, згідно з.
Утворені приєднанням до прийменників
 з, із
інших прийменників:
 з-за, з-поза, з-поміж, з-попід.


5. Передивись відео про найтиповіші помилки вживання прийменників в українській мові:

6. Виконай вправи 278, 281, 283 (письмово в робочому зошиті).

7. Інтерактивне завдання для контролю знань "Правопис прийменників"  виконуй так:
а) перейди за покликанням на сайт "На урок" join.naurok.ua
б) вкажи своє прізвище та ім'я, а також код від учителя 140872
в) отримай оцінку. 
Результати будуть відображені у моєму вчительському кабінеті на сайті.

Додаткові цікаві пропозиції (за бажанням):

До вашої уваги завдання на перший тиждень карантину.

Тема 1. Правопис прислівників.

1. Прочитай правила параграфів 29, 30, 31, 32 (підручник, сторінки 131-138). 

2. Подивитись онлайн уроки:







3. Переглянь інфографіку по правопису прислівників. Запам'ятай!



4. Виконай вправи 237, 243, 249 (письмово в робочому зошиті).



5. Інтерактивне завдання для контролю знань "Правопис прислівників"  виконуй так:

а) перейди за покликанням на сайт "На урок" join.naurok.ua

б) вкажи своє прізвище та ім'я, а також код від учителя 405498

в) отримай оцінку. 

Результати будуть відображені у моєму вчительському кабінеті на сайті.


Додаткові цікаві пропозиції (за бажанням):






Немає коментарів:

Дописати коментар