5 клас. Мова


Дорогі п'ятикласники! 

Тут я розпишу вам, як ми будемо віддалено (вдома, сидячи з горнятком чаю та слухаючи приємну музику) вивчати українську мову, а також виконувати домашнє завдання (онлайн тестування, письмові чи інтерактивні вправи). 


Спілкуватись ми можемо і через мою електрону пошту ludochka1000@ukr.net, на яку ви можете надсилати мені сфотографовані (якісно!) завдання з вашого робочого зошита або прикріплювати файли до листа. Також можна скидати мені через вайбер в особисті повідомлення якісні фото завдань з робочого зошита.


До вашої уваги завдання на восьмий тиждень карантину.

Тема 13. Контрольний диктант.

1.     У поданому тексті виправити помилки: орфографічні (правильно написати слова), пунктуаційні (правильно розставити розділові знаки). 


Тема 14. Контрольна робота «Складне речення. Пряма мова. Діалог». Тест.
1. Виконати завдання тесту.








До вашої уваги завдання на сьомий тиждень карантину.

Тема 11. Пряма мова.

1. Знати правила параграфа 63 (підручник, сторінки 179-180). 
2. Виконати письмово вправи 488 (І і ІІ завдання в умові вправи), 492.

 

Тема 12. Діалог.

1. Знати правила параграфа 64 (підручник, сторінки 183). 
2. Виконати письмово вправу 496 (ІІ завдання в умові вправи).
3. Скласти діалог: розмова з другом/подругою на тему «Як можна весело та з користю провести час на  карантині» (8-10 реплік).


До вашої уваги завдання на шостий тиждень карантину.



Тема 9. Ділові папери. Оформлення конверта. Лист.

1. Розглянути побудову листа (параграф 97, підручник, сторінка 172). 
2. Виконати письмово вправу 469  (написати листа собі в майбутнє АБО листа другу чи подрузі, комусь із рідних).
3. Розглянути зразок оформлення адреси на конверті (параграф 62, підручник, сторінка 179). 
4. Виконати письмово вправу 485.

Тема 10. Складне речення.

1. Знати правила параграфів 60, 61 (підручник, сторінки 174, 176). 
2. Виконати вправи 470 і 477 (усно), письмово вправи 471 (ІІ завдання в умові вправи), 479 і 482 (у кожному реченні підкреслити граматичні основи).

До вашої уваги завдання на п'ятий тиждень карантину.


Тема 7. Звертання. Розділові знаки при звертанні.
1. Знати правила параграфа 57 (підручник, сторінка 167). 
2. Виконати письмово вправи 451, 456 (письмово в робочому зошиті).

Тема 8. Вставні слова. Розділові знаки при вставних словах.

1. Знати правила параграфа 58 (підручник, сторінки 169-170). 

2. Виконати письмово вправи 461 (лише І завдання в умові вправи), 463.

До вашої уваги завдання на четвертий тиждень карантину.


Тема 5. Речення з однорідними членами.
1. Знати правила параграфа 54 (підручник, сторінки 159-160). 
2. Виконати письмово вправи 428 (речення НЕ переписувати, лише намалювати до кожного речення схеми розташування однорідних членів речення), 429, 430.

Тема 6. Узагальнювальне слово при однорідних членах речення.

1. Знати правила параграфа 55 (підручник, сторінки 162-163). 
2. Виконати вправи 436 (усно), 437 (усно).
3. Виконати письмово вправи 439 (списати, розставити розділові знаки, підкреслити однорідні члени речення та узагальнювальні слова відповідно до їх синтаксичної ролі в реченні, накреслити схеми розташування однорідних членів речення та узагальнювального слова у кожному реченні), 443, 447 (лише І завдання в умові вправи).

                             

До вашої уваги завдання на другий та третій тижні карантину.

Тема 3. Види речень за метою висловлення; за емоційним забарвленням: окличні та неокличні.

1. Знати правила параграфа 49 (підручник, сторінки 145-148). 

2. Подивитись онлайн урок:

                   


                     

 3. Написати власне висловлення для веб-сайту ліцею, що містить різні види речень за метою висловлення (5-10 речень, письмово в робочому зошиті). 

Теми повідомлень (будь-яка одна на вибір):

- Чому потрібно знати історію свого народу.
- Чого не можна купити за гроші.
- Що може зробити мене щасливим (щасливою).


4. Інтерактивне завдання для контролю знань "Види речень за метою висловлювання та емоційним забарвленням"  виконуйте так:

а) перейдіть за покликанням на сайт "На урок" join.naurok.ua

б) вкажіть своє прізвище та ім'я, а також код від учителя 451379

в) отримайте оцінку. 

Результати будуть відображені у моєму вчительському кабінеті на сайті.


Додаткові цікаві пропозиції (за бажанням):



Тема 4. Другорядні члени речення Додаток. Означення. Обставина.

1. Знати правила параграфа 51 (підручник, сторінки 150). 
2. Подивитись онлайн уроки:

         Частина 1. Другорядні члени речення.                   


         Частина 2. Другорядні члени речення. Додаток.



3. Виконай вправи 403, 406 (письмово в робочому зошиті). 

        Частина 3. Другорядні члени речення. Означення. Обставини.



4. Знати правила параграфа 52 (підручник, сторінки 152). 
5. Виконати вправи 411 (усно), 412, 415 (письмово в робочому зошиті).
6. Знати правила параграфа 53 (підручник, сторінки 155). 
7. Виконати вправи 418 (усно), 423, 425 (письмово в робочому зошиті).
8. Інфографіка (узагальнення знань про другорядні члени речення):
9. Інтерактивне завдання для контролю знань "Другорядні члени речення"  виконуйте так:
а) перейдіть за покликанням на сайт "На урок" join.naurok.ua
б) вкажіть своє прізвище та ім'я, а також код від учителя 873016
в) отримайте оцінку. 
Результати будуть відображені у моєму вчительському кабінеті на сайті.


Додаткові цікаві пропозиції (за бажанням):

  • Узагальнений матеріал про члени речення можна переглянути у цьому відео:


До вашої уваги завдання на перший тиждень карантину.
Тема 1. Словосполучення.

1. Знати правила параграфа 47 (підручник, сторінки 138-139). 
2. Подивитись онлайн уроки:
                   Частина 1 
                     
 Частина 2

3. Виконати вправи 366, 367 (письмово в робочому зошиті).
4. Інтерактивне завдання для контролю знань "Словосполучення"  виконуйте так:
а) перейдіть за покликанням на сайт "На урок" join.naurok.ua
б) вкажіть своє прізвище та ім'я, а також код від учителя 439670 
в) отримайте оцінку. 
Результати будуть відображені у моєму вчительському кабінеті на сайті.

Додаткові цікаві пропозиції (за бажанням):


Тема 2. Речення, його граматична основа.

1. Знати правила параграфа 48 (підручник, сторінки 142-143). 
2. Подивитись онлайн уроки:


3. Виконати вправи 383, 384 (письмово в робочому зошиті).
4. Інтерактивне завдання для контролю знань "Словосполучення. Речення, його граматична основа"  виконуйте так:
а) перейдіть за покликанням на сайт "На урок" join.naurok.ua
б) вкажіть своє прізвище та ім'я, а також код від учителя 821487
в) отримайте оцінку. 
Результати будуть відображені у моєму вчительському кабінеті на сайті.

Додаткові цікаві пропозиції (за бажанням):




Немає коментарів:

Дописати коментар