8 клас. Література


Дорогі восьмикласники! 

Тут я розпишу вам, як ми будемо віддалено (вдома, сидячи з горнятком чаю та слухаючи приємну музику) вивчати українську літературу, а також виконувати домашнє завдання (онлайн тестування, письмові чи інтерактивні вправи). 


Спілкуватись ми можемо і через мою електрону пошту ludochka1000@ukr.net, на яку ви можете надсилати мені сфотографовані (якісно!) завдання з вашого робочого зошита або прикріплювати файли до листа.

До вашої уваги завдання на восьмий тиждень карантину.

Тема 8. Контрольна робота «Творчість Олександра Довженка, Ніни Бічуї». Тест.

1. Виконати завдання тесту. 





До вашої уваги завдання на сьомий тиждень карантину.

Тема 7. Контрольна робота. Письмовий твір.
1.    Написати твір на одну із тем. Обсяг твору –  1,5 - 2 сторінки учнівського зошита.  
-
 Загибель яскравої особистості у суспільній неволі (за повістю В. Дрозда “Білий кінь Шептало”),
- Добро і зло в сучасному світі (за повістю Ю. Винничука “Місце для дракона”),
- Поетизація першого почуття у повісті В. Чемериса “Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».


До вашої уваги завдання на шостий тиждень карантину.

Тема 6. Валентин Чемерис. Повість «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».
1. Прочитати біографію письменника (підручник, сторінка 208).
2. Прочитати повість (підручник, сторінки 208-249).
3. Дати відповіді на питання (письмово, у робочому зошиті):
  •         Визначити тему та ідею повісті.
  •         Скласти інформаційне гроно «Вчинки Вітьки на шляху до серця коханої» (наприклад, склав і заспівав серенаду, написав вірш у районну газету....).
  •         Охарактеризувати образ Віті Горобця або Галі Котигорошок.
  •         Написати роздум на тему «Чому варто прочитати цей твір?  Почуття Віті до Галі – це справжня любов чи закоханість?».


                                                       
До вашої уваги завдання на п'ятий тиждень карантину.

Тема 5. Юрій Винничук. Повість-казка «Місце для дракона».
1. Прочитати біографію письменника (підручник, сторінка 187).
2. Прочитати повість-казку (підручник, сторінки 187-206).
3. Дати відповіді на питання (письмово, у робочому зошиті):
  •   Про що свідчить той факт, що Грицько читав Біблію та писав вірші?
  •   Традиції зобовязують люботинського князя будь-що вбивати дракона. Чи потрібно такі традиції берегти й передавати наступним поколінням?
  •  Хто у творі постає більш людяним: дракон чи люди? Обґрунтуй свою думку.
  •   У творі добро і зло помінялось масками. Люди стали драконами, а Грицько-дракон більше людина, ніж самі люди. Спрогнозуйте, чи зможе він зрозуміти закони людського світу, а головне – виправдати їх.
  •  Чому дракона пустельник назвав християнином? Чи можна вважати поета Грицька «драконом»?
  •   Чи принесло вбивство дракона мир і спокій у князівство? Чому?
  •   Чи була доцільна самопожертва дракона Грицька?
  •  Розкрий алегоричність образів дракона Грицька, пустельника та князя (одного на вибір).
  •   Окресли коло проблем, порушених у творі.
  •  Чого навчив тебе дракон Грицько?
  •  Чому автор назвав свій твір «Місце для дракона»? Де ж воно, це місце?



До вашої уваги завдання на четвертий тиждень карантину.

Тема 4. Володимир Дрозд. Оповідання «Білий кінь Шептало».

1. Прочитати біографію Володимира Дрозда (підручник, сторінка 177).
2. Прочитати оповідання (підручник, сторінки 177-185).  
3. Дати відповіді на питання (письмово, у робочому зошиті):
  •  Чому інші коні недолюблювали Шептала? Чому кінь викликає більше симпатій, аніж людина? Чи можна коня Шептала назвати білою вороною (пригадай значення фразеологізму біла ворона)? Чому кінь Шептало, вирвавшись на волю і відчувши насолоду та повноцінність життя, незабаром знову повертається до конюха, який його кривдив?
  • Розкрий алегоричність образу коня Шептала.
  • Окресли коло проблем, порушених в оповіданні.
  •  Поясни роль епіграфа.
  •  Випиши з оповідання 5-7 фраз, які навчають бути особистістю.


До вашої уваги завдання на другий та третій тижні карантину.

Тема 3. Ніна Бічуя. Повість «Шпага Славка Беркути».

1. Ознайомся з біографією Ніни Бічуї (підручник, сторінка 142).
2. Прочитай уривки повісті (підручник, сторінки 142-175). 
3. Склади літературний паспорт твору (письмово, у робочому зошиті):

Тема

Ідея

Жанр



Композиція

Сюжетні лінії

Місце, час дії

4. Запиши, які проблеми, що стосуються життя підлітків, порушені у повісті (письмово, у робочому зошиті):



5. Створи сторінку в одній із соціальних мереж кожному з героїв повісті за зразком:

Прізвище, ім’я
Ліля Теслюк



Місце проживання
14 років.



Освіта
Львів.



Інтереси
англійська мова, театр, кіно, балет.



Коло друзів
Ярослав Беркута,
Юлій Ващук



Життєве кредо
жити
яскраво, пізнавати людей, світ і себе в ньому




АБО ось так:

6. Напиши невеликий твір "Яким має бути справжній друг" (письмово, у робочий зошит). Використовуй і риси дружби героїв повісті, і власний досвід.

7. Інтерактивне завдання для контролю знань (Ніна Бічуя. Повість "Шпага Славка Беркути")  виконуйте так:
а) перейдіть за покликанням на сайт "На урок" join.naurok.ua
б) вкажіть своє прізвище та ім'я, а також код від учителя 330534
в) отримайте оцінку. 
Результати будуть відображені у моєму вчительському кабінеті на сайті.

Додаткові цікаві пропозиції (за бажанням):
  • Можете переглянути буктрейлери на книгу:

  • Прослухай аудіокнигу:

До вашої уваги завдання на перший тиждень карантину.

Тема 1. Михайло Коцюбинський. Повість «Дорогою ціною».

1. Прочитати повість (підручник, сторінки 112-132). 
2. Дати відповіді на питання 9, 10, що на сторінці 133 підручника (письмово в робочому зошиті).
3. Завантажити літературний диктант (у форматі .doc), виконати завдання і надіслати його на електронну пошту ludochka1000@ukr.net    АБО роздрукувати завдання, виконати і покласти у робочий зошит. 
4. Охарактеризувати героїв повісті Остапа та Соломію (письмово, у робочому зошиті):




5. Дати відповідь на проблемне питання (письмово, у робочий зошит):
6. Ознайомся з інфографікою:

7. Інтерактивне завдання для контролю знань (М. Коцюбинський. "Дорогою ціною". Кому належать ці слова?)  виконуйте так:
а) перейдіть за покликанням на сайт "На урок" join.naurok.ua
б) вкажіть своє прізвище та ім'я, а також код від учителя 813121 
в) отримайте оцінку. 
Результати будуть відображені у моєму вчительському кабінеті на сайті.

Додаткові цікаві пропозиції (за бажанням):
  • Можете переглянути художній фільм 1957 року режисера Марка Донського за однойменною повістю Михайла Коцюбинського: фільм



Тема 2. Олександр Довженко. Оповідання «Ніч перед боєм».

1. Ознайомся з біографією Олександра Довженка (підручник, сторінка 134).
2. Прочитати оповідання (підручник, сторінки 135-140). 
3. Виконати у робочому зошиті таку схему аналізу твору:


4. Подумати над проблемним питанням (коротко дати відповідь у робочий зошит):

5. Інтерактивне завдання для контролю знань (О. Довженко. "Ніч перед боєм")  виконуйте так:
а) перейдіть за покликанням на сайт "На урок" join.naurok.ua
б) вкажіть своє прізвище та ім'я, а також код від учителя 430902 
в) отримайте оцінку. 
Результати будуть відображені у моєму вчительському кабінеті на сайті.

Додаткові цікаві пропозиції (за бажанням):
  • Прослухати твір, який озвучив спеціально для соціального проекту #Книги_що_говорять, відомий дубляжер Михайло Войчук Слухати оповідання

Немає коментарів:

Дописати коментар