9 клас. Література

Дорогі дев'ятикласники! 

Тут я розпишу вам, як ми будемо віддалено (вдома, сидячи з горнятком чаю та слухаючи приємну музику) вивчати українську літературу, а також виконувати домашнє завдання (онлайн тестування, письмові чи інтерактивні вправи). 


Спілкуватись ми можемо і через мою електрону пошту ludochka1000@ukr.net, на яку ви можете надсилати мені сфотографовані (якісно!) завдання з вашого робочого зошита або прикріплювати файли до листа. Також ви можете сфотографувати сторінку робочого зошита з виконаним у ньому завданням і надіслати у вайбері мені в особисті повідомлення.

До вашої уваги завдання на восьмий тиждень карантину.

Тема 11. Марко Вовчок. Повість «Інститутка».
1.     Прочитати повість.
2.     Написати письмово характеристику панночки.

Тема 12. Контрольна робота. Письмовий твір.
1.   Написати твір на одну із тем. Обсяг твору –  2 – 2,5 сторінки учнівського зошита.  
  • Ідея соборності та незалежності України (за романом П. Куліша «Чорна рада»),
  • Антикріпосницька спрямованість повісті Марка Вовчка «Інститутка».



До вашої уваги завдання на сьомий тиждень карантину.


Тема 10. Контрольна робота по творчості Тараса Шевченка. Тест.

1. Виконати завдання тесту.






До вашої уваги завдання на шостий тиждень карантину.


Тема 9. Пантелеймон Куліш. Роман-хроніка «Чорна рада» (твір входить до програми ЗНО).
1. Прочитати критичну статтю підручника (сторінки 250-254, 288-290).
2. Прочитати повний варіант роману, оскільки твір входить до програми ЗНО.
3. Написати паспорт літературного твору: історія написання, джерела та історична основа твору, жанр, тема, ідея, проблеми.
4. Охарактеризувати одного з героїв роману: Іван Шрам, Петро Шраменко, Кирило Тур, Яким Сомко, Іван Брюховецький, Леся Череванівна.
5. Накреслити схему мандрівки героїв роману.
6. Вказати елементи двох сюжетних ліній роману: історичної та любовної.
7. Написати висловлювання на тему «Які проблеми твору не втратили своєї актуальності й нині?».


До вашої уваги завдання на п'ятий тиждень карантину.


Тема 7. Тарас Шевченко. Поезії «Доля», «Росли укупочці, зросли…».

1. Прочитати поезію «Доля» з "Кобзаря" або з підручника (сторінка 239).  

2. Написати паспорт літературного твору: тема, ідея, жанр. Охарактеризувати образ ліричного героя (письмово, у робочому зошиті).

3. Прочитати поезію «Росли укупочці, зросли…» з "Кобзаря" або з підручника (сторінка 240).  

4. Написати паспорт літературного твору: тема, ідея, жанр. Дати відповідь на питання: якою постає ідилічна картина любові й сімейного щастя у вірші? (письмово, у робочому зошиті).
5. Вивчити напамять поезію «Доля».

  
Тема 8. Біблія у житті Тараса Шевченка. Поезія "Ісаїя. Глава 35».
1.     Прочитати поезію з "Кобзаря" або з підручника (сторінка 244).
2.     Прочитати критичну статтю підручника (сторінки 243-247) 
3.     Дати відповіді на питання (письмово, у робочому зошиті):
·        Написати паспорт літературного твору: тема, ідея, жанр (письмово, у робочому зошиті).
·        Які християнські цінності важливі для Т. Шевченка?
·        Композиційно поезія складається з трьох частин. Вкажи тему кожної частини.

До вашої уваги завдання на четвертий тиждень карантину.

Тема 5. Тарас Шевченко. Поема "Наймичка".

1. Прочитати поему з "Кобзаря". 
2. Виконати завдання (письмово, у робочому зошиті):
  •      Дати відповідь на питання: Як ти ставишся до героїні та її вчинку? Як би склалось життя Ганни у наш час?
  •       Написати характеристику образи Ганни за такими напрямками: родина, риси характеру, почуття, вчинки, думки.
  •       Визначити проблеми, що піднімає автор в поемі.

Тема 6. Тарас Шевченко. Поезія "У нашім раї на землі…".
1. Прочитати поезію з "Кобзаря". 
2. Виконати завдання (письмово, у робочому зошиті):
  •     Дібрати асоціації до слова «рай».
  •     Визначити тему, ідею (основну думку) поезії.
  •     Яким вбачає автор райське життя на землі?
  •     Визначити коло проблем, піднятих в поезії.


До вашої уваги завдання на другий та третій тижні карантину.

Тема 3. Тарас Шевченко. Поема "І мертвим, і живим, і ненарожденним землякам моїм в украйні і не в Украйні моє дружнєє посланіє".

1. Прочитай поему з "Кобзаря". Поема
2. Послухай аудіокнигу:

2. Підготовка до ЗНО з української літератури. Аналіз поеми читай тут: Аналіз твору   Критика   Паспорт твору
Переглянь відео:

3. Виконай завдання (письмово, у робочому зошиті):

4. Дати письмову відповідь на питання: 
  • Від чого Шевченко у творі застерігає?
  • У чому він дорікає?
  • До чого закликає?
5. Визнач проблеми, що піднімає автор у поемі:

6. Узагальни вивчений матеріал:

7. Вивчити напам'ять уривок поеми: від слів "У всякого своя доля І свій шлях широкий..." до слів "А братія мовчить собі, Витріщивши очі! Як ягнята".
8. Інтерактивне завдання для контролю знань (Тарас Шевченко. Поема "І мертвим, і живим...")  виконуй так:
а) перейди за покликанням на сайт "На урок" join.naurok.ua
б) вкажи своє прізвище та ім'я, а також код від учителя 825088
в) отримай оцінку. 
Результати будуть відображені у моєму вчительському кабінеті на сайті.


Тема 4. Тарас Шевченко. Романтичний тип утілення теми жіночої долі. Поема "Катерина".

1. Прочитай поему з "Кобзаря".  Поема
2. Подивись відео:


3. Підготовка до ЗНО з української літератури. Аналіз поеми. 
Переглянь відео:


4. Виконай завдання (письмово, у робочому зошиті):

 
 
 
5. Аналіз твору ти можеш прочитати тут: Паспорт твору    Характеристика твору
6. Інтерактивне завдання для контролю знань (Тарас Шевченко. Поема "Катерина")  виконуй так:
а) перейди за покликанням на сайт "На урок" join.naurok.ua
б) вкажи своє прізвище та ім'я, а також код від учителя 571107
в) отримай оцінку. 
Результати будуть відображені у моєму вчительському кабінеті на сайті.

Додаткові цікаві пропозиції (за бажанням):

До вашої уваги завдання на перший тиждень карантину.


Тема 1. Тарас Шевченко. Поема «Сон» ("У всякого своя доля...").

1. Прочитай поему з "Кобзаря". 
2. Послухай аудіокнигу:


2. Підготовка до ЗНО з української літератури. Аналіз поеми читай тут: На всі двісті 
Переглянь відео:


3. Виконай завдання (письмово, у робочому зошиті):
4. Розглянь інфографіку:
5. Вивчити напам'ять уривок поеми: від слів "У всякого своя доля І свій шлях широкий..." до слів "А братія мовчить собі, Витріщивши очі! Як ягнята".
6. Інтерактивне завдання для контролю знань (Тарас Шевченко. Поема "Сон")  виконуй так:
а) перейди за покликанням на сайт "На урок" join.naurok.ua
б) вкажи своє прізвище та ім'я, а також код від учителя 341331
в) отримай оцінку. 
Результати будуть відображені у моєму вчительському кабінеті на сайті.

Додаткові цікаві пропозиції (за бажанням):


 Тема 2. Тарас Шевченко. Поема «Кавказ».

1. Прочитай поему з "Кобзаря": Поема
2. Послухай аудіокнигу:
2. Підготовка до ЗНО з української літератури. Аналіз поеми можеш знайти тут: Аналіз   Критика 

Переглянь відео:

3. Виконай завдання (письмово, у робочому зошиті):
4. Інтерактивне завдання для контролю знань (Тарас Шевченко. Поема "Кавказ")  виконуй так:

а) перейди за покликанням на сайт "На урок" join.naurok.ua
б) вкажи своє прізвище та ім'я, а також код від учителя 142501
в) отримай оцінку. 
Результати будуть відображені у моєму вчительському кабінеті на сайті.

Немає коментарів:

Дописати коментар