Дорогі дев'ятикласники!
Тут я розпишу вам, як ми будемо віддалено (вдома, сидячи з горнятком чаю та слухаючи приємну музику) вивчати українську мову, а також виконувати домашнє завдання (онлайн тестування, письмові чи інтерактивні вправи).
Спілкуватись ми можемо і через мою електрону пошту ludochka1000@ukr.net, на яку ви можете надсилати мені сфотографовані (якісно!) завдання з вашого робочого зошита або прикріплювати файли до листа. Також можна скидати мені через вайбер в особисті повідомлення якісні фото завдань з робочого зошита.
До вашої уваги завдання на сьомий тиждень карантину.
Тема 10. Диктант.
Тема 11. Контрольна
робота «Складні речення із різними видами сполучникового та безсполучникового
зв’язку».
Тест.
Тема 8. Складні речення із сполучниковим та безсполучниковим зв’язком.
1. Опрацювати правила параграфа 31 (підручник,
сторінки 174).
2. Виконати вправи 381, 384, 388, 395. До кожного
речення намалювати схеми і визначити вид зв’язку між його частинами (письмово в робочому зошиті).
Тема 9. Узагальнення
вивченого з теми «Складні речення із різними видами сполучникового та
безсполучникового зв’язку».
1. Повторити правила параграфів 29-31 (підручник,
сторінки 166-173).
2. Виконати вправи 398, 400, 404. До кожного речення
намалювати схеми і визначити вид зв’язку
між його частинами (письмово в робочому зошиті). Виконати тест на сторінці 183.
До вашої уваги завдання на п'ятий тиждень карантину.
Тема 6. Складні речення
із сурядним та підрядним зв’язком.
1. Опрацювати правила параграфа 29 (підручник,
сторінки 166-167).
2. Виконати вправи 359, 360, 363. До кожного речення
намалювати схеми і визначити вид зв’язку
між його частинами (письмово в робочому зошиті).
1. Опрацювати правила параграфа 29 (підручник,
сторінки 166-167).
2. Виконати вправи 359, 360, 363. До кожного речення
намалювати схеми і визначити вид зв’язку
між його частинами (письмово в робочому зошиті).
Тема 7. Розділові знаки
в складному реченні із сурядним та підрядним зв’язком.
1. Опрацювати правила параграфа 30 (підручник,
сторінки 170-171).
2. Виконати вправи 371, 374, 376. До кожного речення
намалювати схеми і визначити вид зв’язку
між його частинами (письмово в робочому зошиті).
До вашої уваги завдання на третій та четвертий тижні карантину.
1. Опрацювати правила параграфа 30 (підручник,
сторінки 170-171).
2. Виконати вправи 371, 374, 376. До кожного речення
намалювати схеми і визначити вид зв’язку
між його частинами (письмово в робочому зошиті).
До вашої уваги завдання на третій та четвертий тижні карантину.
Тема 3. Контрольний твір-роздум "Як відшукати свій шлях у житті".
1. План твору-роздуму є на с.233
підручника (мають бути приклади і докази вашої думки). Якщо вам ця тема не до
вподоби, то шукайте варіанти інших тем у вправі 517 на с. 242.
2. У зошит запишіть дату, вид роботи
(контрольний твір-роздум), обрану вами тему. Обсяг 1,5-2 сторінки.
Тема 4. Тире у безсполучниковому складному реченні.
1. Повторити правила параграфа 27 (підручник, сторінка
152).
2. Виконати вправи 327, 339, 340, 345. До кожного
речення намалюй схеми, як от: [ ] - [
наслідок ] (письмово в робочому зошиті).
1. Повторити правила параграфа 27 (підручник, сторінка
152).
2. Виконати вправи 327, 339, 340, 345. До кожного
речення намалюй схеми, як от: [ ] - [
наслідок ] (письмово в робочому зошиті).
Тема 5. Узагальнення вивченого з теми «Безсполучникове складне речення».
1. Повторити правила параграфів 24-27 (підручник,
сторінки 136-152).
2. Зробити письмовий розбір кожного безсполучникового
речення вправи 350 (послідовність розбору та його зразок є у підручнику,
сторінки 158-159), виконати тести (сторінки 161-162, зразок запису: 1А, 2Б, і
т.д.)
1. Повторити правила параграфів 24-27 (підручник,
сторінки 136-152).
2. Зробити письмовий розбір кожного безсполучникового
речення вправи 350 (послідовність розбору та його зразок є у підручнику,
сторінки 158-159), виконати тести (сторінки 161-162, зразок запису: 1А, 2Б, і
т.д.)
До вашої уваги завдання на другий тиждень карантину.
Тема 2. Розділові знаки у безсполучниковому реченні.
1. Повтори правила параграфів 24, 25, 26, 27 (підручник, сторінки 136-156).
2. Виконай вправи 296, 299, 301, 303. До кожного речення намалюй схеми (письмово в робочому зошиті).
3. Інтерактивне завдання для контролю знань "Розділові знаки у безсполучниковому реченні" виконуй так:
а) перейди за покликанням на сайт "На урок" join.naurok.ua
б) вкажи своє прізвище та ім'я, а також код від учителя 798406
в) отримай оцінку.
Результати будуть відображені у моєму вчительському кабінеті на сайті.
До вашої уваги завдання на перший тиждень карантину.
Тема 1. Розділові знаки у безсполучниковому реченні.
1. Прочитай правила параграфів 24, 25, 26, 27 (підручник, сторінки 136-156).
2. Подивись онлайн уроки:
3. Переглянь інфографіку про складне безсполучникове речення. Запам'ятай!
4. Виконай вправи 297, 321, 340. До кожного речення намалюй схеми (письмово в робочому зошиті).
5. Інтерактивне завдання для контролю знань "Розділові знаки у безсполучниковому реченні" виконуй так:
а) перейди за покликанням на сайт "На урок" join.naurok.ua
б) вкажи своє прізвище та ім'я, а також код від учителя 153272
в) отримай оцінку.
Результати будуть відображені у моєму вчительському кабінеті на сайті.
Додаткові цікаві пропозиції (за бажанням):
3. Переглянь інфографіку про складне безсполучникове речення. Запам'ятай!
Додаткові цікаві пропозиції (за бажанням):
Немає коментарів:
Дописати коментар